close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אסתטיקה דנטלית- משנה חיים

מערכת שורשי סיוון, תשעט13/06/2019

אסתטיקה דנטלית היא שם כולל לטיפולים שמטרתם להחזיר למטופלים את הביטחון העצמי והחופש לחייך

תגיות:
החיוך שלנו הוא תעודת הזהות שלנו. אם הוא אינו מושלם, אנו עלולים למצוא עצמנו חווים חוסר בטחון שיפריע לנו בשגרת חיינו; החל מלחשוב פעמיים לפני כל פעם שנרצה לצחוק מבדיחה ועד לכיסוי הפה כשאנו לוקחים ביס מהמנה האהובה עלינו בארוחת הערב. אסתטיקה דנטלית היא שם כולל לטיפולים שמטרתם להחזיר למטופלים את הביטחון העצמי והחופש לחייך. אפשר לומר די בביטחון, שאסתטיקה דנטלית משנה חיים עבור מי שמאפשר לה לעשות זאת.

מה עוד כדאי לדעת על אסתטיקה דנטלית
טיפול שיניים מכל סוג יהיה חייב להתבצע ברמה הגבוהה ביותר; תוך התחשבות במבנה הלסת של כל
מטופל, מצב השיניים והחניכיים ועוד. בכדי להשיג את רמת הדיוק אליה שואף הצוות הרפואי, לרוב ייעשה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית בעולם. בהתאם למצבו של המטופל ובהתבסס על צילומי CT, הדמיות מחשב ופרמטרים נוספים תוכל המרפאה ליצור אבחנה מדויקת ותכנית פעולה.

אסתטיקה דנטלית כאמור נשענת גם על איכות החומרים בהם נעזרת המרפאה. קחו לדוגמא את צבע השיניים, פרמטר חשוב מאין כמותו. הרי מה הטעם בתיקון וטיפול אם צבע השיניים אינו לבן לחלוטין כפי שהמטופל שלנו היה רוצה? בכדי להשיג זאת, יש להשתמש בחומרים הטובים ביותר. בין השאר תוכלו ליהנות מטיפולים כגון:
• סגירת רווחים בין שיניים
• הלבנת שיניים והחזרתן לצבע המקורי והבריא אליו כולנו שואפים
• ציפוי שיניים
• החלפת סתימות – בסתימות בצבע לבן-שן
• תיקון של שיניים שבורות – כן כן, זה אפשרי!
• השתלת שיניים
• שינוי קו החניכיים
• ועוד רבים ונפלאים

כל הטיפולים מתבצעים לאחר אבחון מדויק והסבר שקוף וברור בשפה פחות מקצועית ויותר מובנת לאדם הפשוט שאינו מגיע מתחום הרפואה, אודות מערך הטיפול ותהליך ההתאוששות שלאחר מכן. ברור לנו שהפחד מטיפולי שיניים קיים והוא גם לגיטימי! אנחנו מאמינים שעם הבנה, הכלה והציוד המתאים ניתן להתגבר על הפחד ואף לעבור את הטיפול ללא כאבים וחששות. אצלנו, הכל מתחיל בגישה חיובית ונכונה בהתאמה מלאה לכל לקוח וצרכיו האישיים.


לשיניים שלכם מגיע הטוב ביותר
תושבי ירושלים והסביבה (וגם מי שמגיע מרחוק), תמיד יהיה מוזמן להגיע ולקבל טיפול מידיו של רופא שיניים בירושלים - מדוע, אתם שואלים? ובכן, כי על אסתטיקה דנטלית לא מתפשרים. אם ברצונכם להעניק לעצמכם את הטיפול הטוב ביותר, במרפאה שהיא רב-תחומית ותעניק טיפול לכל בעיית שיניים – הגעתם למקום הנכון. אנחנו שמחים לעמוד לרשותכם ולעשות הכל כדי להחזיר לכם את הביטחון לחייך.

כאן, הרופאים והרופאות הם שם דבר בתחומם, וישמחו להציע לכם פתרונות גם לבעיות שכבר נאמר לכן שהפתרון להן "לא קיים" או "בלתי אפשרי". אנו מזמינים גם אתכם להצטרף לשורת הלקוחות המחייכים והמרוצים שלנו, שכבר הפכו את המרפאה שלנו לבית עבורם כשמדובר בבריאות הפה שלהם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה